den är på G

Sorry för den dåliga uppdateringen, men har ju skolan + att jag har fullt upp med min nya blögg. Jag har läst era kommentarer och det verkar/ser ut som om att dem flesta iallafall kommer att fortsätta och läsa min blogg om jag flyttar den. Så japp 98% säker på att det blir så. Bilden nedan är en liten sneak peak på hur den kommer att se ut, haha okey inte så mycket skillnad men lite + att man ser typ ingenting men det är ju det som är meningen. Headern osv..men som ni kanske vet så är jag ju alltid osäker på headrar när jag byter dom osv..så jag kanske bytar. Who knows?;) men mer om det här tar jag imorgon eller ah, imorgon får det bli! Om det nu blir så att jag bytar blogg så kommer det antagligen att ske i helgen, ooooooh exited!;) :DDDD xoxo PS. Jag vet att det egentligen inte är någon big deal att jag bytar blogg men för mig är det det så. ahahha!
Btw, kan ni gissa bloggnamnet????

Kommentarer
Postat av: Maja Bengtsson

Stinamyname eller mynamestina ? :)

Svar: nope ;)
Stina Gustafsson

2013-01-11 @ 07:36:25
URL: http://majaz.devote.se/
Postat av: Alexandra Peraki

Kanske stinagustafsson eller med punkt mellan namnet och efternamnet??

2013-01-11 @ 16:10:03
URL: http://perakialexandra.blogg.se
Postat av: Cecilia :3

Stinas Mode kanske?

2013-01-11 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0