KENZA ZOUITEN IN AUSTRALIA

Som ni antagligen vet om ni läser kenzas blogg så är hon just nu i australien. Asså jag MÅSTE bara skriva ett inlägg om hur underbara bilderna är som hon (eller hennes pojkvän) tar på henne. Dom är så jäkla fina. Åh, kan det inte bara bli sommar så man kan ta (åtminstonde försöka) likadana underbara bilder vid stranden och outfits! Man kan ju gärna få hennes utseende, kropp och kläder på köpet med då. hehe.
Bilden ovan är absolut min favvobild. Så jäkla fin. Verkligen weheartit bild typ ju. haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Stina! Jag har läst din blogg ett tag nu och jag tycker att den är jättebra och det är kul och se din kreativitet. Men jag tycker att det är så synd att du som inte är så gammal redan ser upp till massa modeller som kanske är snygga men också ohälsosamma. Du är vacker och fin precis som du är och man behöver inte se ut som Kenza för att kallas vacker!
Kram på dig och fortsätt blogga för all evig framtid :)

Svar: Hej Johanna! Jo jag vet..jag har också faktiskt tänkt på det. Men grejen är det att jag tycker absolut inte att man måste se ut som dom för att kallas vacker. Jag ser upp till en massa personer som inte bara är modeller, det har bara råkat bli så att jag har skrivit två inlägg nu i veckan om ''modeller'' så det har liksom ingenting med det och göra att jag bara ser upp som dom. Jo, såklart att dom är sjukt fina men det är inte bara dom som jag tycker är sjukt fina. Utan det finns en massa andra med som inte är modeller som är sjukt fina. Som sagt så har det bara blivit av en slump att jag har skrivit två inlägg i veckan om modeller. Anledningen till att jag skrev det ''att man kan ju gärna få kenzas utseende på köpet'' var för att jag tycker att hon är otroligt vacker och det var lite som ett skämt liksom. Men jag tycker även att en massa andra med som inte är modeller och har den såkallade ''perfekta kroppen'' är super vackra! Jag själv har ångest över att JAG VILL GÅ UPP I VIKT! så det är inte så direkt att jag tänker, åååh fy vad min kropp är ful om man jämför med T ex kenzas. Så svårt att förklara, men hoppas att du fattar! kram på dig<3
Stina Gustafsson

2013-01-12 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0