my day

Eftersom att jag har varit hemma ifrån skolan idag för att jag har inte mått så bra så har jag bara gjort följande som man vanligtvist brukar göra (iallafall jag). Social #1 Suttit vid datorn, kollat TV, suttit vid mobilen, kollat film, haft på mig pyjamas hela dagen kanske inte det snyggaste men skönaste iallafall! Haha, diggar min pyjamas asså! not, iallafall inte tröjan. Hellokitty? fett fint assåå!! Men det är ju bara pyjamas så, och så har jag självklart bara chiiiiiiiillat och vilat!
Tycker att min bakgrundsbild på mobilen är väldigt fin, eller texten: Hey you! You're beautiful in your own way. Don't let anyone make you feel ugly, because you're perfect just the way you are. Stay strong.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt å du verkar så snäll! Jag vill lära känna dig !! :) <3

Svar: Hihi, tack söta du! men varför vara anonym när du skickar en sådan söt kommentar? <3
Stina Gustafsson

2013-01-09 @ 19:33:04
Postat av: Siri

bra bilder hihi :)
svar: åh tack stina vad glad jag blir!! :D

2013-01-10 @ 08:39:02
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0