Disco!

Heej! :D
Sorry för att jag inte har uppdaterat här på bloggen, men ni överlever nog ändå :P
Idag slutade man ju tidigt, göttans gött!
Sedan hem till Wilma och kolla på 3 avsnitt av Glee, och sedan ut och träffa lite kompisar.
Och vet ni vad?... Jag gjorde nytt kickrekord! :D
Yäääääs!, 123 är det nu! ;)
På knäna då, aldrig att jag skulle klara av så många på t.ex bara fötterna. Det skulle inte gått så bra! :)
Jag har ju också varit på discon idag. Eller jag var där med Hampus, Alva, Daniel och Wilma.
Först åkte vi till Hagadiscot och var där typ i kanske ca. 30 min. Det var så tråkigt där, så vi åkte till Påskbergsdiscot istället. Det var väl inte sådär ''jätte'' mycket folk. Fast lite folk var det ju iallafall.
Det var ju mycket bättre musik på påskbergsdiscot än på Haga!.
Det var helt okej faktiskt, och sedan vid 23.00 åkte vi hem igen ;)
.
Igår var jag ju på fotbollsträningen som var verkligen jätterolig!
Och sedan åkte jag och Wilma ner på tjejkväll på gina tricot
Eller det var att man fick 20% rabatt på allting i hela butiken. Fick med mig hem två par tröjor.
Kommer säkert upp bilder på dom imorgon, i think?
Nu somnar jag snart här framför data skärmen. Så jag säger godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0