discot, lyckad kväll! 3-5


haha, vissa kom 20 minuter innan discot skulle börja, för att dom trodde att dom skulle få gå in gratis då :D
Fast det fick dom icke sa nicke ;)

Här sitter Linnea allrvarligt och skriver nummer på händerna på andra :P

haha, Andy :)


haha!, jag och Luis är så såklart cooolast i stan! :D

Adam dansar loss!

Elin och Jenny

dans tävlingen..
Adam och Sara

Annie och Joel

Isaac och Anna

Josefin och Nisse, jag har ingen aning varför Nisse har på sig en hjälm? :P
Det var typ 4 danstävlingar, det var många mera som var med. Fast jag fick inte kort på dom.
Eller det var inte''jag'' som tog kort.
Haha, ärligt talat har jag ingen aning vem som har tagit bilderna. Min kamera har varit i många händer igår!
.


Undra vad dom snackar om?, hahaha!

Hampus och Saga :D

jaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!..

hahaahaha, Albin? :D

Fint Alexander (Y)
.
Lite bilder blev det iallafall, hahaha! :D
Själv dansade jag med 3 killar, haahah! :)
Kompisdanser ja, jättekul ju! :P
Nu ska jag duscha, sedan ska jag träffa Josse.
Är det någon mer än oss som ska kolla på SM-finalen mellan Wic-Storvreta? :D


Kommentarer
Postat av: Jasmine <3

Haha :) Ni måste haft det ritigt kul!

Skulle gärna ha kommit, men jag hann inte åka upp till Varberg igår efterspom jag kommer nästa helg...

Jätte fina bilder. <3



Kramisar <3

2011-04-16 @ 12:26:40
URL: http://missjasminee.blogg.se/
Postat av: saga :)

Ta bort den på mig, när jag dansar med alle, alltså seriöst Stina.

2011-04-16 @ 22:29:48
URL: http://dropthelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0