haha, inte seriös outfit :)

Haha, som ni kanske anar så var inte min outfit igår seriös ;)
Det var ju 1 April, och jag hade inte gjort något skämt här på bloggen.
Så jag gjorde det ;)
Det är inte direkt min stil, med så utvida jeans. Och så..
Fast det var väldigt roligt att ta bilderna, och välja kläder! :)
.
Nu har precis Jonna cyklat hem, vi hade det super igår! :D
Vi var och kollade på varbergsspelen i  brearedshallen.
Fast när vi kom dit var det bara en match kvar, men vi kollade på den :P
Sedan cykla vi till pappa, för att Lina och hennes kompisar var där.
Så skulle vi skrämma dom, fast det gick inte så bra.
Eftersom att dom såg oss :P
Haha, inte så lyckat direkt.
Sedan gick vi in och kollade på film, och käkade popcorn och marabou daim.
Riktigt gott!, sedan var vi skit trötta så vi gick och la oss.
Idag ska jag sova över hos Jonna.
Det kommer att bli awesome! :D
Nu ska jag ehm... Inte göra något speciellt.
Men bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0