ingen gratis spotify



foto:jag
Gud vad tråkigt att spotify inte längre kommer att vara gratis, inte för att jag har det då men asså alla har ju typ det. Och vi hade det fast den hacka eller något?
Nu måste man ju typ gå in på youtube och söka på varenda låt, lite segt faktiskt.
Fast det kostar ju 50 kr i  månaden, inte så jätte dyrt faktiskt.
Men iallafall är det bättre att det är gratis, tycker jag iallafall. Och det tror jag att jag inte är ensam om att tycka.
Men som tur vad har jag min fina rosa lilla ipod som jag kan lyssna på bra musik på, fast såklart kan man ju bara just lyssna på dom låtarna som redan finns i den, annars får man ju lägga till musik.
Man kan ju liksom inte söka direk på en låt, om ni fattar vad jag pratar om. Haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

jo spotify kommer vara gratis, men man får bara lyssna 10timmar /månad istället för 20/månad.. :)

2011-04-19 @ 16:30:05
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0