Måndag



så fint nu när alla fina färger börjar synas bland buskarna foto:jag
.
Tjenixen, hur är det läget?
Så, nu är den nya designen klar!. Vad tycker ni om den? :D
Själv blev jag nöjd! :D, det tog sin lilla tid. Men tillslut blev den färdig.
Jag tror att det kommer att komma lite bilder osv.. vi kanten vid menyn där. Så det har jag kvar också :D
Men det kommer! :P. Idag efter skolan har jag inte gjort något speciellt.
Eller jo förresten, jag har varit inne på datorn i ca. 2 tim. Haha :D
Efter det här inlägget stänger jag av datorn, och jag ska nog ta något att äta.
Idag när jag var ute på rasterna i skolan när jag inte hade på mig min jacka fick jag sol eksem.
Inte alls kul, det bara kliar och ha sig! D:
Bara jag inte kommer att få det mycket i sommar. Det vill man ju inte ha direkt.
Nu ska jag packa till mamma, bye bye! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0