Mer om gårdagen

...Hej igen! :D
Nu ska jag försöka berätta det här i detalj till detalj, haha okej kanske inte så mycket.
Men iallafall åkte vi ju tåget upp dit, jag och Jonna gick ju där själva.
Först gick vi inne i nordstan, och sedan upp där mot NK, och gick lite där i affärer.
Och gissa vad vi provade?..... EN ONE PIECE! :D
Gud vad jag vill ha en sådan!, det finns ju en onepiece affär i Götet! :P
Så jääääääävla najs!, när vi såg någon som gick runt med en onepiece vi bara: KOLLA HON HAR KÖPT EN ONEPIECE!, haha! =)
Vi åt mat på Mc' donalds, muuuuuuums!, haha. Fast så gott är det inte..
Men vid kl.15.30 ungefär gick vi in till nordstan igen och träffade mamma och Lina.
Lina fick ju tag i sådana stickade shorts från HM's nya collection, sååååååååååååååååååååååå fräckt! ;)
Dom är fett najsiga ju :P, och sedan vid halv 5 tiden åkte vi tåget hem igen till lilla Varberg.
Nuska jag sticka till mina kusiner, så hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: D

fanns det många vita stickade shorts ifrån HMs nya collection när ni var där? har letat efter ett par sånna men det har varit slut överallt!

2011-04-22 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0