ny design på g

Hej!, sorry för att jag inte har bloggat så mycket ;)
Jag har haft fullt upp, eller nja.. Jag har mest bara chillat ute i solen.
Det är ju 18 + grader ju, asså shiiiiiet! :D
Så hääärligt!, fast det som inte är så roligt är ju att jag har fått sol eksem på hela mina armar.
Inte kul inte kul.. Men det går ju säkert bort snarast :P
Det är verkligen inte så att jag inte tänker på bloggen alls, utan att jag har fullt upp med att göra den nya designen. Eller asså jag har suttit med den rätt så länge, det är bara lite till saker som jag behöver hjälp med den.
Om det är någon som vet hur man får upp menyn igen, den är längts ner. Så kan ni gärna få kontakta mig så kan ni få hjälpa mig så att den kommer tillbaka där den var! :)
Så vorre jag väldigt tacksam haha, sedan är den nog påväg att bli klar, nya designen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0