thursday

Bilder: weheartit.com
Idag är det Torsdag, och imorgon är det FREEEEDAG! :D
Wiiiiiihhhhe!, skolan gick bra idag. Den sista timmen hade vi ett matteprov.
Det gick bra, får jag hoppas. Fast det kändes bra iallafall! :)
Man får ju hoppas på det bästa, eller hur?
Idag ska jag på fotbollsträning, gud vad jag längtar!
Såå jäkla roligt det är att fotbollen har börjat igen :D
Imorgon ska ju min klass ha disco.
Det kommer att bli awesome, tider kommer ut här på min blogg imorgon ;)
Kanske ska jag ner till stan imorgon med Wilma, fårse hur det blir med det :P
Men nu ska jag koka pasta, hare gött!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej Stina!

Säljer du majblommor iår?

2011-04-14 @ 19:30:41
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0