today it is friday!

Tjobrevadhänderjaopeacebre!

Idag är det äntliiiiiigen fredag! :D
så jäkla gött med påsklov! :)
kvällen kommer att bli awesome, hoppas att många kommer! :P
Jag vet, det är bara två timmar :'(
Så jäkla tråkigt, och så kort också!
Tiderna ser ni här! ←, haha ni fattar nog ;)
just nu sitter jag här hemma hos Wilma, och väntar på tills hon är klar.
Hon duschar just nu, så ja.. Det är väl bara till att vänta.
Vi ska redan vara där kl.16.30 idag, det är faktiskt inte sååå lång tid kvar.
eller jo kanske, haha!
Asså jag menar att vi ska vara i skolan kl.16.30 eftersom att vi ska fixa där och sådant ;)
Nu ska jag digga till lite go musik, byee!
Här kommer tiderna för discot:
F-2 kl.17.30 - 19.30
3-5 kl.20.00 - 22-00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0