resten av bilderna från Sälen ;)






ankarliftar är fett läskiga när man ska hoppa av!, fast inte när man har lärt sig att hoppa av ;)
Typ första gången man gör det, är det läskigt! Haha!

systrarna Gustafsson, ni behöver inte kolla på mig tack :)

Det tar rätt så lång tid att ladda upp bilderna, så hoppas att det här blir bra!
Det är typ dom sista bilderna från Sälen, jag vet det var typ en månad sedan.
Men bättre sent än aldrig, right? :D
Ni har säkert sett någon bild redan, eller inte.
Själv kommer jag faktiskt inte ihåg vilka bilder jag har visat er ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är hon på bilden längst upp till vänster? ;)

2011-04-06 @ 16:10:45
Postat av: Jasmine

Det kan va lite läskigt i början.

När det är full snöstorm

Jag så inte var jag skulle hoppa av...

2011-04-06 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0