warbergsspelen 2011


Tjaaaaaooooobaaaaaaaa!
Jag vet att jag suger på att blogga, fast sådan är jag :P
Haha, men idag så har jag spelat warbergsspelen iallfall! :D
Det gick väl sådär, eller ja!. Det gick faktiskt rätt så bra! ;)
Mot Pixpo blev det lika 2-2
Mot Tygriket vann vi med 7-2
Mot Fristad förlorade vi med 5-0 :(
jag vet, jag har skrivit det på fel sida..
Men jag märkte det efteråt, och jag orkade inte att göra om den :P
Men Fristad var ett grymt bra lag!, väldigt bra passningsspel körde dom.
Men jag tyckte att vi också var superbra idag! :D
Alla kämpade på som bara den! :)
Imorgon ska vi spela den sista matchen i Tvååker.
Heja Heja Heja Wic!
Igår tills idag sov jag över med söta Jonna.
Vi var ute med några Hampus, Alva, August och Oscar.
Vi spelade b.la lite fotboll, det var skitkul! ;)
Sedan cykla jag och Jonna hem vid halv tio tiden ungefär.
Vi gick in och kollade på high school musical 3.
Haha, om jag får säga det själv tycker jag faktiskt att dom filmerna är grymt bra!
Man kan alla låtar utantill, och ah :D
Imorgon efter matchen ska jag nog bara vara hemma och chilla dippen.
Fett gött att bara chilla lite ibland jue! ;)
Ehm.. Just det ja!
Sedan när jag börjar i 6-an efter sommaren ska jag ju ha språk.
Och nästa vecka ska vi få välja vilket språk vi ska ha..
Vad tycker ni spanska/tyska eller franska ? :D
.
Nu ska jag inte babbla mera, men vi hörs imorgon :P ♥
slepp well cykelställ


Kommentarer
Postat av: stina

tyska eller spanska, beror ju på lärarna ;)

2011-04-10 @ 17:47:03
URL: http://sstinaaas.blogg.se/
Postat av: Moia

2011-04-10 @ 23:07:19
Postat av: Karin

Tyska, såg att du åkte skidor. Vem vet, du kanske åker till alperna och då är det bra att kunna tyska ! :D

2011-04-11 @ 13:26:59
Postat av: Lollo

Spanska om man ska till Spanien och kolla på fotboll :D

2011-04-13 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0