åh...saknar flätorna...


Vad jag saknar mina flätor i håret :/ Eller jag saknar hela resan! ta mig tillbaka ♥
Men 99.9 av 100% kommer jag att åka till Rhodos igen, någon gång iallafall.
Det är bara ett MÅSTE, älskar det fina blåa havet, kvällarna, brännan haha ;) och en massa mera!
Vidare till annat:
Strandväder idag igen (?) fett nice ju! Det är ju såhär bra att nu när vi snart ska börja i skolan igen, då kommer värmen fram. Så det kommer säkert att vara sommarvärme när vi går i skolan..
Då får man väl åka ner efter skolan och ta ett dopp :D
Men har ni hört våra dåliga tider nu när vi börjar 6-an om inte lyssna...
Måndag. 8.10-15.00
Tisdag. 8.10-14.00
Onsdag. 8.10-15.00
Torsdag. 8.10-15.00
Fredag. 8.10-13.00
Jag tycker att det är liiiite långt att man slutar kl. 15.00 Jag tyckte att det var jobbigt att sluta 14.30 liksom..
Aja, det är ju iallafall bra att vi får börja 10 min senare än annars, och att på Tisdagar och Fredag slutar vi tidigare. Nä nu ska jag inte snacka om skola, uschhhh!.....
Ska bara äta nu (som jag alltid skriver att jag ska göra) så sedan ska jag ner till stranden, hare gött! ;)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej Stina!

Skulle du kunna göra ett inlägg om din kamera.

Vad som är bra och vad som är mindre bra

Vad den kostade m.m

Skulle vara super kul.

Kram

2011-08-03 @ 22:00:22
URL: http://zmilalin.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha jag är rätt efterbliven men när

börjar skolan? xd<3

2011-08-04 @ 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0