Borta bra,men hemma bäst!




foto av:mig
Hejhej!, anledningen till att jag inte har bloggat så mycket nu dom här två senaste dagarna är för att jag har inte sovit hemma på två nätter :P I föregår sov jag ju hos Jonna, och igår till idag sov jag hos kusinerna ute i Valinge! :D Vi har haft det jättemysigt, och nu är jag hemma igen. Jag ska bara säga det att jag är grymt trött..
Vi har b.la fiskat, det var synd att jag inte tog med mig kameran. Det skulle ha blivit grymma kort! :)
Förresten (!) Vi vann matchen igår mot Läjet, med 4-1 som på den förra mot dom med, och jag gjorde ett mål! ;)
Imorgon ska jag också spela match, hemmamatch. Vilka var det nu vi skulle möta? har glömt av, höhö! :P
Men vi hörs lite senare ikväll, ni får ha det BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! :*


Kommentarer
Postat av: Lollo :)

Matchen är på söndag (imorgon) ;) Du kke redan har gått dit i onödan ;) Kram<3

2011-08-13 @ 18:33:02
Postat av: Lollo :)

Jag såg först nu att du hade skrivit igår spelade jag match ;)

2011-08-15 @ 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0