Fredag



Foto av: Wilma En kväll när jag och Wilma var ute och fota blev det ett jättefint ljus, jag har inte redigerat dom här bilderna någonting ;)
.
Hej på er!
Idag är det ju inte alls lika fint väder som det har varit dom andra dagarna, idag regnar det och är grått...
Inte alls kul, vad ska man hitta på en dag som den här? :P
Kanske baka något, eller kolla på en film? Eller vara med en kompis och göra alla dom här grejerna? ;) höhö :P
Igår va ju jag som sagt på ströget med wilma, jag köpte presenter till Alba, också köpte jag en dubbelring på Gina Tricot. Sedan när jag skulle cykla hem från stan så åkte jag förbi där, så jag stannade där ett tag. Så fick hon sina presenter av mig och fick jag tårta, den va supergod! :D
Ni kanske undrar vad hon fick av mig? Hon fick en lite längre tröja, med en fick på kanten, och två nagellack.
Nä nu får jag gå och göra något, man kan la inte slöa hela dagen eller? 
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Heej!

Vilka fina bilder, fantastiska!

Kramar



2011-08-05 @ 16:47:39
Postat av: Malin börjesson.

Vart var ni när ni fota? :)



kram. <3

2011-08-06 @ 10:43:53
URL: http://wwwmalin.devote.se
Postat av: EVELINA - WE STYLE.FI

Otroligt vackra bilder!!! =)

2011-08-06 @ 18:19:43
URL: http://www.westyle.fi/blog/sv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0