Hejohoppsan på er!

Vaknade för inte alls länge sedan, idag ska dagen spenderas med söta Olivia! :D
Får se vad vi hittar på för roligt :)
Förlåt för att jag inte bloggade igår, eller gjorde jag det? jag kommer inte ihåg X) Men jag tror att jag inte gjorde det iallafall. Men igår åkte jag och Wilma ner till hamnen och spelade minigolf. Hon vann, jag är inte så bra på det.
Höhö, sen efter det åt vi glass. Sen skulle Wilma kolla synen, så då följde jag med dit. Och efter det så var det snabbt hem och byta om, och sedan iväg på fotbollsträningen! :P
Det var ju sviiiiinkallt! Nu kanske jag överdrev lite...Men det var ju väldigt kallt iallafall att spela.. :)
Men vi hörs lite senare idag, eller imorgon! Hadetbäst! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0