Inte så jättehög statestik...



Tog den här bilden för att Abbe är såååå himla sööööt på den här bilden! :D
Heeej! :D
Kollade just nu på min statestik och såg att den inte var så ''jättehög'', så blir det ju typ så fort man inte bloggar.
Så det blir nästan som att man ''måste'' blogga hela tiden, varje dag för att annars så sjunker statestiken...
Menmen, som jag har sagt tidigare är det inte så jätte lätt att uppdatera på bloggen varje dag nu när skolan är och allt. Men jag försöker att vara så aktiv på bloggen som möjligt, och såklart är det inte så att man kanske är så jättesugen på att blogga hela tiden. Men jag ska verkligen försöka att vara mera aktiv på bloggen! :D
Vidare till annat:
Idag var jag nere i stan en stund med Wilma, först skulle hon kolla sina linser eller något. Sen gick vi bara runt i lite affärer och sådant, och provade vi ett par dr.marens ååååh jag döööör jag vill verkligen ha sådana! ;)
Nu måste jag kila, kram! :*


Kommentarer
Postat av: Sänni bannäni

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir! :D Du har asfina kläder!! <3

2011-08-31 @ 19:02:36
URL: http://sannaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0