Jonna bästavän Bergemyr

Hej allihopa! :D
Just nu är jag med Jonna, vi har sovit över hemma hos henne inatt :)
Igårkväll/natten så var vi med hennes syrra Moa, vi gjorde inte så mycket, snackade, spelade fastball (Y)
Idag är det ju typ strandväder ute? :P Lite senare idag ska jag och Jonna åka till Östervi för att vi ska spela match mot Träslövsläge. Egentligen är ju inte jag med i blå, men jag fick vara med idag ändå! :DD
Både imorgon och på Söndag ska jag också spela match, superkul ju! :)
Nu måste jag kila igen, vi hörs! :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vinnaren av veckans blogg är utsedd. Kolla in på min blogg & se om det blev du! :)

2011-08-12 @ 20:37:56
URL: http://mathildasfoton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0