Maybe Liseberg...



ta mig tillbaka till Rhodos!
Heeeej! :)
Hörde ni inte hur mycket det åskade idag tidigt på morgonen? fast jag tycker bara att det är mysigt att sova när det åskar och regnar ute ;) Idag blir det kanske liseberg, och jag vill så gärna dit! :D
Det är bara för att det ska tydligen regna i Göteborg, så vi får se hur vi gör med det..
Annars ska jag nog vara med Arvid och Jonna, igår fick jag med mig en vit  pippitröja hem från stan! :D
Jag har velat ha en jättelänge, och nu äger jag en äntligen! Och jag såg sådana fake doctor martens på dinsko, fast snart har ju ''äkta'' doctor martens utförsäljning så jag väntar lite och köper äkta istället.
Nu ska jag gå och bädda sängen, intresse boken antecknar.. Byeeeeeeeeeeeeeee! :*


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Hej Stina!

jag undrar hur man ändrar färg och stil på texen vid sidan "katigorier" osv..

kram!

2011-08-27 @ 14:00:22
URL: http://emmaaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0