Regnar..



foto av:mig
Hejhejsan! :)
Sorry för att jag inte har bloggat tidigare idag, har bara inte känt för det helt enkelt :P
Nu kom jag hem från Wilma, vi har varit ute och inte gjort någonting alls..
Höhö, jag blev ''rätt'' så våt när jag cyklade hem.. X)
Innan idag var Selma,pappa och jag och skulle fixa med min mobil, eftersom att halva skärmen är typ sprucken?
Så skulle dom beställa hem en ny skärm, så jag får vänta lite till...Men det är lungt, bara så att det blir fixat så ;)
Efter det så var vi och kollade på kamer saker, gud vad jag vill ha en blixt till min kamera! :D
Jag ska önska mig det i julklapp XD
Imorgon ska jag vara med saknade bästavän Jonna! :DDDDD
Gud vad jag lääääängtar, eftersom att det var så länge sen vi var. Det känns som det iallafall...;)
Aja, nu ska jag gå och checka andra säsongen av solsidan. Fick låna den av Wilma (a)
PS. Tycker ni att jag ska byta blogg, istället för stinamyblog.blogg.se till stinaagustafsson.blogg.se? :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Neeeeej, den bloggen du har nu är jättefin och jättebra och det är bara jobbigt att byta blogg, det tycker tillochmed Agge ;)

2011-08-10 @ 22:47:57
URL: http://sannaskarp.blogg.se/
Postat av: Jasmine <3

Hej! Det får du göra precis som du vill.

Men ta inte bort denna då för det är kul att kolla i arkivet även om du har en ny blogg. :)

Förresten skulle vara kul om vi kunde va.

Är i varberg denna helg och har absolut inget att göra.

Så om du är ledig så kan vi väl ses.

Kram

2011-08-11 @ 14:30:05
URL: http://zmilalin.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

Ditt bloggnamn tycker jag är fint! :D

2011-08-11 @ 15:40:23
URL: http://sannaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0