Sommarlovet 2011

Rhodos 2011 ett minne för livet! ♥


Jag har fyllt 12 år!

Jag har träffat min underbara moster Linda, och hennes hund Donna! :D


Och sedan har jag varit med en massa fina människor :D





Och sedan är det ju såklart mera, men jag fick inte med alla! XD
Jag har plåtat syrrorna:



Och sedan en massa annat som jag har gjort:
1. Jag har varit på stranden en massa, både här i Varberg och i Rhodos.
2. Jag har varit på Gekås...haha!
3. Jag har varit på IKEA...haha!
4. Jag har varit hos mina kusiner i Valinge.
5. Jag har spelat en massa fotboll.
6. Jag har fotat vääääääääääääldigt mycket!
7. Jag har hoppat mycketmycket studsmatta, då jag också har lärt mig att göra t.ex pik, handvolt, sträckt.

Och sedan har jag ju gjort annat också såklart! :D
Ville bara säga att sommarlovet 2011 ha varit bäst!


Kommentarer
Postat av: Malin Börjesson

ja håller med !

detta sommarlovet har vart U N D E R B A R T !



följ mig gärna via bloglovin:)



KRAM!

<3

2011-08-21 @ 21:30:41
URL: http://mmalinbj.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du en lillasyster också ? :o xd

2011-08-25 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0