svar på kommentar:

ida om anledningen till att jag inte har bloggat idag.....:

lägg upp bild på shoppingen?:D

Annie <3 om anledningen till att jag inte har bloggat idag.....:

kan du lägga upp bilder på det du köppte? :p <3
SVAR: Jo,hade tänkt det med!, det kommer upp imorgon! :)
.
Godmorgon på er allesammans, hoppas att ni har sovit gott ;)
Idag blir det troligen stranden för min del, för att igår när det var så fint väder va ju jag uppe i Göteborg, det blev en massor med fynd haha! :D
Det var ju rea i alla affärer, jag tror inte att vi gick in i en enda butik som det inte var rea i, eftersom att det va det överallt :)
Sedan ikväll idag ska jag spela match, eller kväll och kväll den börjar kl.18.30
Vi ska spela bortamatch mot Läjet, fast dom tar vi lätt, får jag hoppas iallafall! :P
Måste äta nu, men hare gött byeee :*


Kommentarer
Postat av: anastasia ;p

Är matchen i Läjet ?

Isf kanske jag kommer o kollar ;)

2011-08-02 @ 12:49:13
URL: http://stasiatheknasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0