Today im wearing this:


INFO: Tunna tights, (?) jeansshort, (avklippta) H&M tröja, JC Väska, Adidas jacka, H&M
Hi sunshines!
Hoppas att ni har haft en bra dag!, det har iallafall jag haft! ;)
Dagen började med so, sedan no och matte i nästan 2 heeeeela timmar!, efter det gympa och sedan go home! :D
Ändå rätt så slapp dag, vi slutade 2...
Nu sitter jag här och väntar på Albis som ska ringa mig, för att jag ska ner till stan med henne och Hanna! :)
Fårse om jag hittar ett par liknande ''doctor marten's'' jag tror inte ens att jag stavade rätt där men ni fattar vilka skor jag menar, I hopes. Hugs 2 U! :*


Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

Hej!

Vi pratar ju om att träffas eller vara ;).

Kan du på torsdag eller fredag, har du någon träning då?



Kram! ♥

2011-08-23 @ 19:07:20
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej! har börjat med veckans blogg igen!! delta gärna, utser en vinnare på fredag! ♥

2011-08-23 @ 21:24:26
URL: http://mathildasfoton.webblogg.se/
Postat av: Emma

kan du göra en länk til din och jonnas blogg??

2011-08-24 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0