Update:


saknar skolavslutningen :/
Hejhej! :D
Sorry för att det inte har varit så bra uppdatering nu på det sistonde..
Dt är bara för att man blir så trött av skolan, och då orkar man bara inte setta på datorn och blogga lika mycket.
Men såklart bloggar jag ju lite då och då, det beror på liksom ;)
En dag kanske det kommer 5 inlägg, medans en annan dag så kommer det inga alls. Ni fattar.
Idag var det en hel dag arbete med Lena, slutade sent idag vid 3 tiden ;)
Efter den låååånga skoldagen var jag med Olivia, vi var rätt så trötta så vi satte på en film, också har vi hoppat lite studsmatta med. Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen, och imorgon ska vi ha språk jag har tagit spanska, så det ska bli spännande och se hur det är! :D
Nu ska jag checka lite tv (MTV) hoppas att det är jersey shore! (Y)


Kommentarer
Postat av: Alice

var det längesen du köpte den vita tunikan från gina tricot eller tror du den finns kvar i affären? i inlägget : den blå klockan. Tunikan var superfin!

svara i ett inlägg sötis :)

2011-08-25 @ 18:45:25
Postat av: premwika

http://chiiinang.blogg.se/?tmp=25191203 Fråga gärna något i min frågestund :D

2011-08-25 @ 19:33:22
URL: http://chiiinang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0