En jäkligt nice outfit...

...Nu till hösten, och jag skulle gärna vilja bära dom skorna (fast jag vill nog har svarta doctor..) ;)
.
Igår vann jag veckans blogg på Kajsas blogg, så igår hade jag besöksrekord här på bloggen! :D
Tack alla ni som kollar min blogg, ni är fan BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! :*
Och hoppas nu också att alla kollar in Jonnas och min nya blogg! :P
Så att vi kan få lika mycket besökare på den bloggen med!, eller kanske tillochmed flera läsare? ;)
.
Det gick jättebra igår med att passa mina småbröder, vi var typ ute på kvällen lekte och tog kort!
Sen när vi kom in satte vi bara typ på dom pyjamas och gav dom välling så somnade dom...
Haha!, ett rätt så lätt jobb ändå! ;)
Jag måste kila nu bästa läsare, hugs 2 u! :*

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

Hej Stina!

Vill du träffas någon gång? :D



Längesen vi va!!!

2011-08-22 @ 13:33:31
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0