Vinnaren av veckans blogg är ingen mindre än.....


(Man kunde inte kopiera bilder på hennes blogg, så hoppas att det var okej att jag tog bilden från facebook)
TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!

Anledningen till att jag valde henne som veckans blogg:
Är för att hon skriver ofta på sin blogg, och hon skriver om roliga saker! :D
Jag har alltid tyckt om hennes blogg lite extra sådär, jag gillar att hon kör sin egna stil (eftersom att jag älskar hennes kläder!) Och hennes ringar, haha! X)
Ah, jag älskar hennes blogg, det var allt jag ville säga till förklaringen varför hon vann veckans blogg..♥
Tack till alla som var med, och jag lovar er det kommer nya chanser ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna-fotoblogg

Åh, tack så jättemycket Stina! Så glad jag blir :D Älskar din blogg mer! <3

2011-08-14 @ 17:58:26
URL: http://sannaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0