05-12-11

Hej! ;) Idag är det bara 19 ynka dagar kvar till julafton, we like! ♥
Idag fick vi reda på att vi ska ha ett engelska prov nästa vecka, yääääy! Haha, tagga or not !?!?!
Imorgon kanske det äntligen kommer upp en dagens outfit, haha, jag känner att den kategorien behöver fyllas. Så ah, det kommer nog upp imorgon! Justeja, vad tycker ni om jul kalendern iår då? jag tycker att den är väldigt mysig och bra! Spännande också för den delen, fast det är ju så synd att jag nästan aldrig hinner kolla på det...
Nu måste jag till pappa och plugga lite till engelska provet, underbart ;) Haha, hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo.. om man jämför med föra årets Julkalender så är denna super bra och mysig. ;)



Kraamar/Linnéa!

2011-12-05 @ 20:01:09
URL: http://linneatoorstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0