09-12-11

Hej! Tycker ni att det känns som Fredag idag? det tycker iallafall inte jag, fast det är ju skönt att det är det iallfall ;)
Idag slutade jag tidigt, så efter skolan var jag med Alva. Vi var ute och försökte ta lite kort ute i stormen, fast det gick ju inte så lyckat kan jag ju säga..haha! :D Så vi gick in istället och tog lite porträtt bilder, dom blev faktiskt rätt så bra! Hoppas att den här rackans stormen åker vidare snart, för att vi vill ju ha snö, och inte en jäkla storm nu på julen! :'(( Imorgon har jag inget planerat, fast jag tror att vi ska göra lite julgodis mysigt värre! Ikväll kommer IDOL finalen, vem hejar ni på? jag hejar solklart på Amanda F, hon måste ju bara vinna! :D
Nä, nu ska jag gå och leka med mina småbröder! Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0