10-12-11

Hej! Stor kärlek till alla er som läser min blogg, och ni andra också som gillar mina sida på facebook. Hittlills så är det 39 som har gillat sidan, N I Ä R B Ä S T! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
För nästan första gången förrän nu känner jag mig faktiskt rätt så stolt över min blogg! Att jag har lyckats att få mellan 80-120 läsare per dag! Och det är ju tack vare er! Så jag tänkte att jag kanske kan lyckas att få in någon tävling här på bloggen, tycker ni att det låter bra? Ska försöka att komma på en tävling nu i helgen! :D
Men jag tror faktiskt att jag behöver hjälp av er också då, vad det ska vara för slags tävling och vad man kan vinna! Så kommentera gärna det här nedanför, det skulle ha varit grymt snällt! :)
Idag ska jag nog bara vara hemma också ska vi baka julgodis! Kanske hinner jag med att slänga in en dagens outfit bild idag med, Nä! Nu ska jag gå och fixa mig! Pusss! :*

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tack sötis :D

2011-12-10 @ 13:17:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Söta bilder! =)

2011-12-10 @ 14:17:18
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0