13-12-11

Hej! Idag är det Tisdag, idag var det ju lucia på vår skola! Och det var jättefint! Haha, eller kanske inte så jättefint att ha det i gympa salen, fast det fick ju gå ändå....
Lite senare idag ska jag iväg och se på när mina småbröder också har Lucia, haha! Abbe ska vara pepparkaka och Love ska vara en tomte, tar med mig kameran så att det kanske kommer upp några söta bilder på dem imorgon! :D
Imorgon är det Onsdag, och vi ska vara på fästningen heeela dagen med klassen, för att vi håller på med medetiden i skolan, lite segt bara att vi missar julbordet/maten i skolan (för att det får vi imorgon), fast vi får pizza istället. Fast julbord skulle också sitta rätt så fint i magen det med!, menmen, vad ska man göra åt det? ;)
Nä, nu ska jag gå och göra något med mitt liv, haha! See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0