Farmor och Farfar



två bilder på bästis och jag

 och Farfar,har precis ätit mat ;-)
Vaknade upp själv hemma idag,eftersom att Agge är påväg till Alice stuga med sina kompisar.
Och Lina tog tåget upp till Göteborg med Amanda imorse,så dom är nog i Göteborg just nu.
Fast hon kommer hem ikväll,men Agge och hennes kompisar dom ska sova där i några nätter.
Jag vet inte riktigt hur länge dom är borta,kanske tre dagar? :-)
Och imorgon åker jag och Jonna upp till Borås och kommer hem på Lördag.
Och på Lördagen ska jag på fest hos Thilda,superkul ska det bli!
Hoppas bara att jag kommer hem innan festen så att jag hinner gå på festen.
Fast det ska nog gå bra!,gud vad jag läängtar tills imorgon!
Det ska ju bli skitkul!,bara bästis och jag i tre dagar i Borås hos min moster,kan det bli bättre?
Det kommer nog inte att bli så mycket bloggning,såfall kanske mobilinlägg..
Ska också ringa till Jonna och fråga hur vi gör imorgon.
Ni får ha en härlig dag allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0