fest hos elin!

Festen var verkligen super,vi hade skitkul allihopa! Vi dansade,gjorde lekar,sjung & pratade. Tiden bara rullade iväg ju!,plötsligt var festen slut!,på vägen hem hade jag följe med några tjejkompisar :-)
Imorgon ska jag vara med Jonna,längtar så jäkla mycket efter henne!
Vi ska sova över,kommer att bli lika roligt som vanligt,kanske vi ska dygna?,haha,nä jag får se vad vi hittar på för något. För att med oss kan man aldrig veta vad som kommer att hända :-D
Vet ni vad?,jag,pappa,Agnes & Lina ska till Sälen den sjätte Mars!,vi ska vara vara där i tre dagar, och ska vi bo på högfjällshotellet,fasiken vad jag längtar!,vill bara dit nuu! och åka i backarna!
Vi var ju där förra året,första gången jag var på 'skidsemester' då,tyckte att det var skit kul!
Ni skulle se första gången jag åkte ner för backen,raka vägen ner i 300000 km i timmen typ,haha!
Nä, nu ska jag sova,är heeeelt slut!
Godnatt alla söta änglar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0