i'm home!

tjabbahallåtjenaretjenixen!
Igår kom jag hem från Borås!
Vi har haft det skitkul! Både med skratt och roligheter.
I Torsdags när vi kom till Borås gick vi på stan.
Det blev lite shopping faktiskt,och ett par skit läckra jeans som jag har letat efter men aldrig hittat några.
Men nu har jag ett par! :-)
Visar vad jag köpte mera ikväll!,samt jeansen!
Och i Fredags var vi på badhuset!,det var jättekul!
Fast vi var där inte så länge.
Efter det stack vi in till stan igen,det var då jag köpte mina jeans.
Inte i Torsdags,för att först var jag lite tveksam,men sedan köpte jag dom!
Och i Lördags var vi på leos lekland,kanske det var för lite mindre.
haha,nä men det var mest kanske 7-åringar och neråt som var där.
Men det var faktiskt kul också!
I Torsdags hyrde vi två filmer också!
valentine's day och street dance.
Båda filmerna var superbra!,men bäst var nog street dance!
En film ni borde se!
Och i Lördags kom mamma upp också till min moster i Borås.
Hon skulle sova där tills idag.
Så jag fick träffa henne också!
mysmys!,nu ska jag bara äta.
Sedan drar jag och träffar Olivia och Jonna.
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0