jonna bergemyr♥

Dagen den 2 Juli 1999 då kom ett mirakel till världen!,och inte vilket mirakel som helst
utan världens finast vän! Jonna Bergemyr ♥♥

Första gången vi träffades var på innebandyn och det ångrar jag verkligen inte!
Kommer ihåg när vi frågade varandra om vi kunde bli bästisar,haha så gulligt!

En sann vän ska vara som dig Jonna Bergemyr,du är en sann vän som alltid finns där när man behöver en som mest,som alltid hjälper till,en vän som alltid ger den kärlek eller tröst när man behöver det,eller när man behöver en varm kram,du finns alltid där för mig Jonna Bergemyr

och det känns som att vi har kännt varandra i flera tusen biljader år,så väl känner vi varandra
Och du sak veta att vad än som händer mellan oss så kommer ditt namn alltid att vara inklistrat långt inne i mitt ♥

Du betyder så obehört mycket för mig!,varje kväll innan jag lägger mig tänker jag alltid såhär: jag är lyckligt lottad som har så fina vänner,och en sån sann vän som du!,om det är något strul eller fel så finns alltid du i första
hand,fastän vi bara är 12 år och har nästan hela livet kvar känns det som att vi alltid kommer att vara vänner att vi liksom hör ihop,att det var tillför att vi skulle träffas och bli så nära vänner

jag tror inte att det bara var en slump som gjorde det,det var ett mirakel det med!
Vi föds tillsammans vi dör tillsammans!
Jag kan sitta här hela natten och skriva fina saker om dig Jonna för så fantastisk är du!
Men det ända jag vill att du ska veta är att jag älskar dig så otroligt mycket!

Jonna Bergemyr
en sann vän, en vän som Jonna borde alla i hela jorklotet ha!





Kommentarer
Postat av: Jonna :*

Aww, vad gulligt! :*

Alla dessa fina ord beskriver hur du själv också é !

J <3 S

2011-02-19 @ 11:16:30
URL: http://jjonnapaulinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0