powerlay!

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering dom här två senaste dagarna,har bara inte haft så mycket tid att sitta framför en dator. Istället har jag haft lite andra grejer att göra ;-)
Idag är dagen äntligen häääär!,powerplay,jäklar vad kul vi kommer att ha det!
Men en tråkig grej hände medans jag hållde på och skriva det här inlägget,jonna ringde och berättade att alba är sjuk :-(,stackaren då är vi en mindre som spelar=ingen avbytare!,det som hände var att igår hade alba tagit bodylotion och efter hon hade tagit den blev hon helt prickig i ansiktet? :O
hon får krya på sig,och får vi hoppas på att hennes förbaskade prickar går bort!,dumma,dumma,dumma prickar & dumma, dumma bodylotion från COOP!
Nu är jag på lite dåligt humör,så ni får ha det bra,jag skriver om ca.10 min!
håll ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0