SVAR PÅ KOMMENTAR:

Emma om peace out!:
Heej!!! Jag är Thilda Wilhelmssons kusin om du undrar vem jag är menmen... Jag tycker att din blogg är jättefin! Jag undrar hur du gör det där du har lagt in en bild i menyn och sen skrivit om dig själv med en snygg text, sen undrar jag också hur du har tatt ett kort på dig själv i kameran och sen lagt in det i menyn? Kan inte du göra ett inlägg om det nån gång?? Det skulle vara jättesnällt:)

svar: Tack,din blogg är också jättefin :)
Jag kan väl visa det men själva menyn gör du bara på ett redigerinsprogram ;)
Det som jag har gjort är att jag har sökt på den systemkameran som jag har
som är på den sidan som man ser korten på.
Sedan har jag sparat bilden,och lagt till ett annat kort på mig på,det gjorde jag på Picasa
Hoppas att du fattar.
Massor med kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0