svar på kommentar:

Emma om om hur man sätter in en bild i menyn:
hej! jag undrar hur man gör sånna länkar eller så fall om jag skiver stina t.ex. då när man trycker på det kommer man in på din blogg.
SVAR: ehm.. jag ska försöka förklara detta på ett bra sett.
Du ser att igämte där som det står 'skapa' höger om den står det arkiv.
Du trycker på arkiv,och längs bort till höger där står det länkar.
Det var det du menade va?,anyway
Du trycker på 'länkar' och sedan uppe till höger står det ny länk.
Så trycker du där,så skriver du sidan som du vill att man ska komma till.
Good luck ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

nej ;) ..

Jag menar att om jag skriver: Hej idag har jag varit med "linnea" så kommer man in på hennes blogg.. :p

2011-02-15 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0