svar på kommentar:

Maja om dilara:

Hej.
Vem är Hampus? Vilken olycka eller alltså va?
Kan inte du lägga ut ett inlägg om han och olyckan och allt ?
Är så nyfiken !!!!!:)

SVAR: det var såhär,Hampus han går i en klass under mig i 4-an och jag går i 5-an
Dom hade varit iväg på skidresa,så var dom påväg hem från resan när en bil kom sladdrande
rakt emot på doms bil,på Hampus sida smällde dom i,så att det blev värst med Hampus.
Fast han låg och sov medans det hände,så att han märkte inget förren dom väckte han så låg han i en Ambulans.
Så dom fick åka flygplan till sjukhuset,sedan åkte dom till Göteborgs sjukhus.
Hampus har opererat ryggen tror jag?
Och att Hampus högra ben lyder inte han,så han får gå på kryckor nu.
Han ska dit upp igen i veckan och operera något.
Moa (Hampus lillasyster) hon bröt något näsben,dom skulle operera hennes näsa.
Fast det räckte att dom bara knäckte tillbaka det.
Hampus föräldrar vet jag inte så mycket om mera än att Hampus pappa fick någon skada i ryggen.
Hoppas att du fick lite veta iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0