team morgan


bilden togs i sista sekunden innan vi skulle åka iväg till wictory center
Grym kväll igår,ett minne för livet!
En lyckad kväll,full med glädje,tårar & skratt!
Det var mina underbara vänner som förfyllde min kväll ♥
Vi kom det var fyra lag som kom vidare till semifinal & gissa vem som ett av dom lagen var..
jo vi!,team morgan
vi kom lika 3-3 emot dom,så vi fick göra straffar
Och då vann dom,jedrans skitbajskorv!
men det bästa av allt var att vi fick chansen att vara med,och att vi tog oss så långt!
Inte dåligt,och våra underbara hejarklackare andreas & nazze :-)
Vill bara spola tillbaka tiden,och göra om det igen,och igen & igen..
När klockan var mycket,åkte jag och jonna hem till mig och hade ett mini-spa.
Med ansiktsmask,grymt kul!
Sedan pratade vi lite om allt möjligt och hur lyckad kvällen var.
Sedan somnade vi,haha båda var superduper trötta efter kvällen.
Tack alla mina fantastiska vänner som gjorde den här kvällen bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0