hur man gör en vit bakgrund


det var två stycken som frågade hur jag gjorde vit bakgrund så nu tänkte jag att jag kunde visa det:
först går du in på picnik.com och tar en bild som du vill göra vit bakgrund på
1. laddar upp bilden
2. du bläddrar ner till du ser Doodle och trycker så att det kommer upp som på trean på menyn
3. där som det står hardness den sätter ner på 0%
sen ändrar bara du färgen till vit om du vill ha vit bakrund,det får du avgöra själv
sen är det bara till att köra.
4. Där ser ni när jag har börjat,och hur det blir.
hoppas att ni förstog & lycka till!

Kommentarer
Postat av: julia

bra tips (;

2011-02-13 @ 15:49:35
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Sara

tack du är bäst

2011-02-14 @ 14:24:45
Postat av: Stina

hihi, gammalt inlägg ;p

men varför ändrar du inte picnik till svenska ? ;D

2011-02-17 @ 17:12:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0