Albis! :D

Tjobre! :*
Igår till idag sov Alba över hos mig, vi hade det superkul! :)
Men när jag skulle till Oliva igår på hennes 5-kamps fest så stannade Alba här hemma hos mig sålänge.
Det var jätteroligt på festen, vi körde som sagt olika ''grenar'', t-ex att man skulle hoppa jämnfota med stora stövlar.
Haha!, den va nog roligast av dom 5-grenarna. Och efter det så hoppade jag och Alba studdsmatta med Olivia och Elin, det var skitkul, speciellt när det var lite vått på studdsmattan.
Och idag så har jag och Alba inte gjort så mycket, eller jo typ hoppat studsmatta och målat naglarna.
Och precis nu gick Alba, och nu ska jag kila iväg till Olivia. Ha det bäst, ciaooo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0