Allsång på skansen


 Tjolahoppsantjolahej! :D hoppas att allt är bra med er? :)
Igår till idag sov jag över med bästa Jonna, vi hade det awesome! (a)
Idag har det ju varit strandväder, så jag och Jonna åkte ner dit och bade lite, lite solning blev det med! ;)
Imrgon ska jag förmodligen på bio med Ellie♥, Joni och Arre! :D kulkul!
Haha, vad fult det såg ut ba: ''kulkul''! ;)
Juste ja, när jag och Jonna var på stranden idag märkte jag efter vi hade badat att en av mina flätor hade åkt ut! :/
Nu ska jag checka vidare på allsång på skansen, ha det BÄST alla kära läsare! :*


Kommentarer
Postat av: Nellie

Svar: Tack Stina! ♥

2011-07-19 @ 22:41:17
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Guud vad fiin bild Stina!<3

2011-07-20 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0