Hoooooooome!

Heyyyy, nu är jag hemma igen! ;)
Det blev lite fel med dom tidinställda inläggen och så, ni kanske såg att jag la ut midsommarafton en dag tidigare osv..
Vi har haft en underbar vecka, med massor av sol&bad :D
Har redan börjar flagna ://
Lite segt faktiskt, menmen vad ska man göra åt det?
Nu väntas bara med massor av nya härliga bilder där ifrån.
Vi har haft 30+ varenda dag, men jag har hört att ni också har haft det bra med vädret :P
Rätt så coolt också att Kenza var i Rhodos samtidigt som vi var där, fast vi såg henne inte :/
haha, men någon från Big Brother och Paridase hotel var också där, men dom såg vi icke heller.
Bara min syster och hennes kompis såg dom, när dom ''festa'' i Rhodos ;)
Imorgon fyller bästavän år, åh gud vad jag har saknat henne! :*
Grattis i förskott världens bästa JoniMacaroni ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Men ni får ha det bäst, så ska jag packa upp och lite sånt, sedan laddar jag över bilderna också.
Ps. imorgon ska jag på cup, och troligen på Söndag med så då blir det inte så mycket bloggnig eller inget alls...


Kommentarer
Postat av: Joni macaroni :) <3

Aww, tack bästavän :) <3<3<3<3<3<3<3

2011-07-01 @ 23:01:16
URL: http://jjonnapaulinaa.blott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0