Strandväder


Gjorde ett snabbt collage med gamla bilder, från när jag var liten det är därför det inte finns så många bilder där Selma är med, bara för att då fanns ju inte hon..
Hej! :)
Som ni kanske vi skulle jag ju sova över med Wilma A och Jonna, men Jonna kunde inte så att det blev bara jag och Wilma som sov över. Men vi hade det jätteroligt ändå! :D
På kvällen åkte vi till Jonna och spelade lite fotboll och kub. Sedan skulle vi hem, då kollade vi på film, och efter det gick vi och la oss. Idag vaknade vi, sedan åkte vi till stranden med Wilmas familj. Vi fiska krabbor, bada och sola. Mys! :* efter det har jag inte gjort något alls faktiskt, bara chillat.
Det är bara endast 123 dagar kvar till min födelsedag! :D Åh, kan det inte bara bli Torsdag nuuu!
Fast det tråkiga är ju att Agnes och Lina inte kommer att vara hemma på min födelsedag eftersom att dom ska upp till Borås till våran moster :/
Aja...Inte så mycket att göra åt, nu ska jag checka lite MTV hörs :*


Kommentarer
Postat av: Nellie

Du fyller väl 14 juli? :)

Då är det väl inte 123 dagar kvar? ;)

/ Nellie ♥

2011-07-12 @ 16:23:19
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0