V-tecknet är på plats! ;)

Tjena alla gubz, haha! :D (det är typ bara Jonna som fattar)
Ni fattar inte hur mycket jag gillar mitt nya objektiv, det är sååå bra! :)
Igår tills idag sov jag över med Jonna, Arvid och Elliot♥
Det var kuul!, fast jag och Jonna somnade ungäfer vid 6 tiden tror jag, på morgonen då :P
Vi var faktiskt inte alls trötta då, jag vet vi är lite galna...
I helgen nu är det/ varit whells and whings i stan, vi åkte dit en stund igårkväll. Håkan Hellström spelade ju också, och tusan vad mycket folk det var där! =)
Igår när vi var i stan också träffade jag Alba, så då fick jag två presenter av henne!, tack Albis blev superduper glad! :DDD Vad jag fick får ni ju se ikväll, eller imorgon eller någon annan dag....haha! =D
Hejdå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0