0-6 :/

Som ni ser på rubriken så ser det inte så bra ut, vi förlorade mot Veddige idag med 0-6 :/
Inte bra inte bra, men det som var bra var att dom va inte lika hårda den här gången! :P
Tänk att i övermorgon åker vi, åhh vad jag läääängtar! :)
Det ska bli sååå roligt, också har jag fixat lite tidinställda inlägg till er med, visst är jag snäll? ;)
Men jag har rätt så mycket saker att fixa innan vi lyfter med planet på Torsdag kl.17.30
Så jag får väl börja att sätta igång nu så att det inte blir i sista sekunden.
Kyssar från mig :*


Kommentarer
Postat av: Lollo :)

Blev de inte 0-5?

Ha så bra i Rohdos :) (vet inte hur rohdos stavas men man förstår)

Kram ;)

2011-06-22 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0