30+




Några fett snygga bilder på me and Linn
Fasiken vad najs väder det har varit, både idag och igår och förhoppningsvis imorgon med! ;)
Igår till idag sov jag över med Saga, Nisse och Kalle det var sköj! ;)
Och på dagen var jag på simstadion med Elliot, Victor och Saga.
Haha, gud jag har både bränt mig igår och idag, lite överallt faktiskt :P
Haha!, och idag fick jag soleksem, inte kul inte kul....
Idag när jag kom hem från Saga var jag med Olivis, vi gjorde en ny dans på studsmattan (ni kommer förmodligen att få se den..) HaHaHa, jag vet hur pallar vi egentligen att hoppa studsmatta i detta vädret?
Men vi hade faktiskt vattenkrig också, det var superroligt! :D
.
Nu sitter jag här och väntar på att Saga och Wilma ska komma hit, så ska vi hoppa lite studsmatta.
Imorgon ska jag sova över med Elliot, Victor och Saga eller jag vet inte om Wilma ska med också? :)
Det ska bli great!, men vet ni vad?..Nu måste jag kila igen men ni får ha det BÄST!



Kommentarer
Postat av: Emma

Heej!!!

Jag undrar var du har köpt din bikini?? Den var skitsnygg!! Skulle va tacksam för svar:)

2011-06-05 @ 09:13:46
URL: http://emmawnilsson.blogg.se/
Postat av: azra

vilken fin bikini ! vart har du köpt den ? :)<3<3

2011-06-06 @ 15:56:53
URL: http://aaazras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0