4H med klassen :)


Foto: jag
Tjooo! :D
Hoppas att allt är väl med er alla idag, själv har jag spelat match och vi förlorade med 11-2, haha! rätt så dåligt faktiskt! Aja, inte så mycket att göra åt! xd
Jag sov ju över med Elliot, Victor, Saga och Wilma igår tills idag, det var skitkul! ;)
Jag, Saga och Elliot var uppe till 3, dom andra somna typ 1, haha! :D
Vi målade Victors tånaglar röda när han sov, han blev jätteglad! eller inte..
Idag så var jag med Wilma A, Elliot och Victor en stund, vi hade vattenballongerkrig. Men jag var tvungen att cykla hem för att jag skulle ju iväg på match. Ännu en dag med härlig sol, hoppas bara att vädret är lika fint när vi ska åka till 4H med klassen, vi åker på Onsdag och stannar där till Fredag, fasiken vad kul vi kommer att ha det! Hoppas nu bara på att vädret blir bra! Hoppas hoppas!
.
Imorgon är det tha school igen :((
Åh!, vad roli..Tråkigt..
Men nu ska jag faktiskt lägga mig, är supertrött!
Sleep well cykel ställ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0